Stoppable: Requiem for an Airdate
S1, E5: Lucca defends a TV writer-producer in a copyright infringement case with ties to the President of the United States. Mike Kresteva takes aim at Reddick, Boseman & Kolstad. Carrie Preston, Matthew Perry and John Benjamin Hickey guest star.