Stranded in the Tundra
S1, E3: Andy and Chuck answer an SOS call from a diabetic friend stuck without his medical supplies. Boat pilot Brice takes off-gridder Bill Grasser deep into Hells Canyon. Rob Kinkade transports a gold prospector, but heavy gear forces him to carry less fuel.