Strange Bedfellows
S4, E3: Bill, Nicki and Cara Lynn travel to Washington, D.C., where Bill tries to land an endorsement from Congressman Clark Paley while repairing his relationship with Nicki. First, however, he has to get past a fund-raising faux-pas he made at the expense of Paley's chief lobbyist, Marilyn Densham. Back in Utah, Margene and her 'Hearts on a Sleeve' line go prime-time, but her on-air triumph is tempered by a case of mistaken identity. Joined by Sarah, Barb leads a series of seminars on sensitivity training at the casino. Fearing that Wanda spilled the beans to J.J., Joey goes to extremes to safeguard their dirty secret. Barb and Sarah hit a young Native American woman with their car, prompting Sarah to personally compensate the victim and her baby. Even as his affection for Dale deepens, Alby is tormented by visions of the absent Prophet.