Strange Visitor from Another Planet
시즌 1, 에피소드 11: Kara must help Hank face his painful past when a White Martian -- a member of the alien race that wiped out his people -- kidnaps Senator Miranda Crane (guest star Tawny Cypress), an anti-alien politician. Also, Cat's estranged son, Adam (guest star Blake Jenner), arrives in National City.