Strategic Planning
S1, E4: Hank and Divya are called to the home of a wealthy U.S. senator, whose pushy wife Lilly Everett asks them to perform a discreet "executive physical" on their teenage son Kendrick, who will be Notre Dame's starting quarterback in the fall. Hank gives Kendrick a clean bill of health, but soon Kendrick's vision mysteriously goes blurry, his speech becomes slurred, and he loses consciousness -- and he eventually slips into respiratory arrest. Hank has also been treating, pro bono, a young -- and flat broke -- professional dog-walker, Benny, with a bite on his hand that becomes dangerously infected. Evan, meanwhile, has been busy trying to drum up more female HankMed clients by convincing numerous young women to attend a party the next day at the Shadow Pond grotto, but things don't go as smoothly as planned. Evan's efforts aren't entirely for naught however, as he also helps set up Hank and Jill on their first official date.