Strategy X
S1, E1: When high-schooler Todd Tolanski starts exhibiting toad-like mutant powers, Mystique sees a perfect opportunity to get a spy into Xavier's institute. Meanwhile the X-Men recruit a new member as Kurt Wagner joins Xavier's school to learn to harness his mutant powers.