Strawberries and Cream, Part 2
Сезон 3, серия 24: [Season Finale] Red John's CBI informant is finally revealed and Patrick Jane comes face-to-face with the serial killer in an explosive confrontation that leads to shocking repercussions. Part 2 of 2.