Stray Rounds
S2, E9: Bodie's effort to improve sales ends disastrously, forcing Bell to rethink his strategy. Ziggy, duck in tow, pulls Johnny Fifty into a new caper that should have the Greeks paying off big. McNulty, undercover and outnumbered in the brothel, awaits 'rescue' by the detail. Daniels and Pearlman keep their composure as Valcheck fumes over the change of targets--and Burrell pulls the rug out beneath him. Meanwhile, the Greeks, feeling confident, get back to business.