Street Corner Galaxy
S1, E4: Kuukaa wins the special newcomer award at the Yoyogi School Idol Fes and the director allows them to continue their school idol activities. Meanwhile, Sumire Heanna joins the club to fulfill her showbiz dreams, but when they try to decide the center...