Streets of Fire
S2, E22: Malcolm Merlyn returns. Oliver rallies his team as Slade’s soldiers attack the city. Felicity gets a call from S.T.A.R. Labs with game-changing news and Thea comes face-to-face with her father – Malcolm Merlyn (recurring guest star John Barrowman).