Strigoi
S1, E8: Bram Stoker, author of Dracula and good friend of Doyle’s, shows up at Doyle’s house in a panic. Vampire hunters are trying to kill him, believing Stoker to be a vampire. As they investigate a disturbing murder, they begin to wonder if Stoker really is a vampire, and if not, what is the dark secret he’s desperately trying to hide from the world?