Strike
시즌 1, 에피소드 2: After the argument with Johanna Augustin, Maria decides to write a book herself - easier said than done. And then her former best friend Nikki gets in touch. Maria avoids her problems and invites herself to go bowling with Sophie and her friends. Ralf spends the evening with his daughters, Lily and Lotta, trying to save what's left of his family.