String Theory
시즌 1, 에피소드 2: A body-controlling Evo has taken over lower Manhattan, and his changing personality makes him hard to predict or control. White Knight is ready to take extreme measures, but Rex is convinced he can help cure the Evo... that's if he can get anyone to listen to him.