Stronger Than Ever
S7, E1: Lisa Vanderpump introduces the group to her friend Dorit, whose permanent houseguest is Boy George. Erika celebrates her 45th birthday in style and receives more than one birthday surprise. Lisa Rinna and Eileen awkwardly come face to face with Lisa Vanderpump for the first time in months.