Stud Muffin
시즌 3, 에피소드 16: The Baxter’s neighbor Chuck Larabee stops by with his German Shepard, Lady, to let them know that their tiny dog, Muffin, has impregnated his dog. Chuck is very selective about who Lady breeds with because purebred German Shepard puppies are in demand, and he’s not pleased at the litter of mutts Muffin has caused. Meanwhile, Eve takes the highroad and leaves a note on the parked car that Mandy hit, but somehow Mandy reaps the benefits of her sister’s integrity.