S5, E13: Michael feels neglected because Jay is spending all of her time studying for her psychology final. He decides to tutor her, but his efforts cause her to fail. To make it up to her, he tries to bribe her professor to let her re-take the test. Meanwhile, when Kady thinks Franklin prefers her smart friend over her, she tries to act more "brainy."