(Sub) Episode 5
S1, E5: There is a shock for the cast as Holly makes a surprise return to the Geordie Shore house, but not before Jay and Gaz face their toughest work assignment at a working man's club. Anna pushes Vicky too far with some salsa dancing and Holly's happiness is short lived as a late night phone call ends in heartbreak.