Subscribe or Step Aside
S6, E1: Stevie J and Savannah and Stevie Jr. turn up the heat; Pepa's birthday party breaks into chaos; Jojo and Sam nearly come to blows over unresolved beef; a family feud ignites between Tee Tee and Egypt; Jojo and Tanice face heartbreak.