Subterfuges
S2, E5: Rose’s clumsy attempt to resolve her marital difficulties with Lucian ends in embarrassing failure and Bella is forced to contemplate making an intervention. Danioni’s ruse to help Cecil grab control of the Hotel appears to be making progress, but Bella is secretly scheming with Claudine and Carlo to thwart her husband’s plans.