Suburban Psycho
S1, E1: A mom, Kay Parsons, is brutally murdered in a Georgia suburb. Her neighbor and best friend, Becky Sears, is shot the next day. Police uncover a tale of adulterous deceit, which links the attacks and reveals a deadly mother-son conspiracy.