Succession
S6, E11: Prince’s plan is put in jeopardy when Chuck unleashes a new kind of attack. Meanwhile, a discovery sets off chaos at Michael Prince Capital. Prince makes an announcement that pushes the tension between Philip and Taylor to the boiling point.