Suck 'n' Spit
S5, E9: Nancy and Andy discover new territories and new boundaries as they struggle with the realities of parenting. Especially with Shane, who now faces a new problem. Meanwhile, Celia and Dean also work together, taking advantage of a surplus in product and a new marketing scheme.