Suckas Need Bodyguards
S1, E6: After a bloody fallout with Cottonmouth and faced with little options, Scarfe seeks help from Luke Cage and Claire Temple. In return, Scarfe offers up incriminating evidence that would put Cottonmouth behind bars. Things quickly prove difficult as Cottonmouth isn’t one that leaves loose ends and issues a bounty for Scarfe’s head setting his entire gang searching the streets of Harlem.