시즌 1, 에피소드 1: You Keika, the last living member of a once prestigious exorcist family, inks out a living as a fortune teller and computer repairman. One day, he witnesses a silver-haired man fighting with an evil spirit. Bewildered by the unrealistic sight, Keika is unable to stay in hiding. On his way home after this encounter, Keika loses his life in a fatal accident and finds himself face to face with t...