Modern Family Suddenly, Last Summer
S5, E1: Mitch & Cam decide to get married. The kids are driving Phil & Claire crazy. They realize with a little rescheduling of Luke’s camp, Alex’s trip, and Haley’s vacation, they can get all the kids out of the house and have one week all to themselves. Jay & Gloria are preparing for Manny’s solo trip to Colombia to visit relatives. Jay is having to manage Gloria’s emotions and Manny’s nervousness about the trip. After a few pep talks, Jay manages to get Manny on the plane while avoiding a complete breakdown from Gloria, only to tear up himself when Manny leaves."