Сезон 1, серия 2: A last minute injury impacts Harlem Ice at their last competition of the season; Adrianna travels to Lake Placid with the FSH Performance Team, joining Ariyana and her other teammates for a once-in-a-lifetime opportunity with Olympic athletes.