Summer Heat
시즌 1, 에피소드 4: It’s the 4th of July, and the fathers have come to Cousins for Susannah’s annual party at the beach house. Tensions flare between Conrad and his father. Belly and the Fisher brothers make margaritas, and chaos ensues. Later, Belly has a romantic moment that's interrupted.