Summer Nights
Сезон 1, серия 3: It's Belly’s 16th birthday and her best friend, Taylor, arrives in Cousins to help celebrate. Belly’s birthday is always her favorite day of the year, but this year she’s blindsided by a secret Taylor has been keeping from her. The debs ask Belly who she’s bringing to the debutante ball. Laurel and Susannah's secret finally comes to light.