Summer Storm
S2, E3: When a surfing accident leaves Dylan injured, sympathetic Cindy invites him to stay at Casa Walsh, much to the dismay of both Jim and Brenda. Meanwhile, Kelly and her mother enjoy scoping the beach for men.