시즌 1, 에피소드 6: Taylor comes back to town to play in the Cousins Beach charity volleyball tournament, and to help Belly, who’s caught between Conrad and Jeremiah. When a yacht party with the debs ends in disaster, Belly’s decision between the brothers becomes clear. Steven finds himself in over his head with Shayla’s wealthy friends, and Cleveland helps Conrad through an emotional moment.