Sun Tea
S4, E6: When Liz’s (Tina Fey) apartment building is converted to condos she has to make a drastic change to her living arrangements. Meanwhile, Jack (Alec Baldwin) and Tracy (Tracy Morgan) reevaluate their plans for parenthood and Kenneth (Jack McBrayer) is on a mission to make "TGS" greener during NBC's annual "Green Week." Jane Krakowski, Judah Friedlander and Keith Powell also star.