Sunburn
S18, E4: McGee and his wife Delilahs (Margo Harshman) Bahamian vacation turns into a high-stakes mission when a case NCIS is tracking of a dead escape room manager has ties to the island. Also, Gibbs fears the worst when his search for Fornell leads to blood.