Sunken Survivor
S1, E5: In this episode of Extreme Rescues, a team sent to recover bodies from a wreck on the seafloor gets a shock when one man is found alive. How will they get him out before his air pocket runs out? A hiker must rescue his friend who’s being dragged over a waterfall, and summiting one of the world’s most iconic mountains almost ends in tragedy.