Sunrise
Сезон 1, серия 2: Frank's fate hangs in the balance as he is held captive by the Kempeitai. Meanwhile, Juliana makes contact with a mysterious man who gives her a clue about the films, and Obergruppenführer Smith is surprised by an unfortunate turn of events.