S1, E5: Rosie's teacher provides Sarah and Holder with a new piece of evidence. Richmond's campaign team plans a new anti-crime television commercial. Mitch continues to struggle with the loss of her daughter, while Stan becomes more determined to find Rosie's killer, and asks for his colleague Belko's help.