Donkey Hodie Super Duper Sleepover/Mountain Climb Time
S1, E3: Donkey and Panda's sleepover is full of playing and dancing, but when the lights go out, a scary monster appears! Then, Donkey and Panda want to climb Mt. Really High Up, just like Grampy. When they don't reach the top, Grampy encourages them to try again.