Super Lucky Happy
S5, E4: Nancy is paid a visit by rogue DEA agent Roy Till and must decide his fate. Meanwhile, Celia finally arrives stateside and sets up camp in Nancy's garage. Andy discovers an old bank account under Judah's name and must find a way to access it. Silas and Doug use their new law enforcement connection, Deputy C.P. Jones, to strong-arm a lease for their medical marijuana dispensary.