Super Powers
시즌 1, 에피소드 2: While the team narrowly escapes an early test in the season, it's a delicate balance to maintain both school and basketball for America's most famous high school basketball team. While SC is riding high, no one is immune from adversity as Zaire Wade navigates his first setback of the year.