Super-Villain Team-Up
S2, E17: After a lull in alien antics, a restless Ben suggests to Max and Gwen that he might be a better hero if he went solo, but once Vilgax enlists the help of Zombozo to build a giant hypno-mechanism to hypnotize the entire world, Ben must rethink his strategy if he is to defeat the super-villain team-up.