Superman: The Last Son of Krypton, Pt. 1
Сезон 1, серия 1: Before the planet Krypton is destroyed, scientist and leader Jor-El (recurring guest star voice Christopher McDonald) secures his infant son Kal-El in a rocket that will transport him to an uncertain future on Earth. Part 1 of 3.