Superman: The Last Son of Krypton, Pt. 2
S1, E2: Young Clark Kent (series star Tim Daly) discovers the truth about his interplanetary heritage. Upon reaching adulthood, he assumes the identity of Superman, the Man of Steel, in the city of Metropolis. Part 2 of 3.