S2, E11: While transporting Quigley, a prisoner who appears to be quite insane, the crew save the lives of an old nemesis, Max (Ep# 116R "Supermax") and his associates. Max offers to share a stash of Onmium, a mineral rarer than diamonds and worth billions.