Supernova "My Ph"
S1, E1: MY HOUSE "Nicolasa is selected for a commercial. Just when her luck seems to change, she injures her ankle, and her father Pierre asks her to leave the house she has occupied for five years. Meanwhile, June delves into conspiracy theories about diabetes, and after a confusing episode, she ends up in the hospital, while Mimi goes into a crisis that makes a nervous tic in her eyes.