Supper
S1, E4: Kaneki starts receiving self-defense lessons from Yomo. He meets Itori, who runs her own bar, and is friends with Uta and Yomo. Kaneki is befriended by Tsukiyama, a ghoul who knew Rize, who also enjoys reading, and possesses other, more epicurean tastes.