Supply Lines
S3, E3: Ryloth is under siege. Trapped on the surface, Jedi Master Di rallies the local forces with the help of rebel leader Cham Syndulla. Desperate to save them, Senator Bail Organa and Representative Jar Jar Binks are dispatched to the planet of Toydaria, where they must convince the King Katuunko to send aid to Ryloth - before it's too late.