Сезон 3, серия 19: When Cain becomes aware of an emergency situation breaking out at the hospital, he recruits Ezra to help keep it under wraps. Also, Nic works to come up with a support system for a patient in need of a lung transplant. Meanwhile, Kit’s son-in-law’s condition continues to worsen.