Suppose someone took flirtation advice on a magazine way too seriously?
S1, E5: Peace returns to the kingdom. Lloyd, still oblivious to his strengths, continues to support his friends in any way he feels he can. Seeing Riho get depressed after meeting an old acquaintance, Lloyd devises a plan to cheer her up.