Suppose the protagonist of a novel led the story to a grand finale?
Сезон 1, серия 4: Marie faces off against the culprit that took over the king's body to drive the kingdom towards war. Meanwhile, Lloyd finds the courage to go against Marie's own wishes to go and assist her.