S1, E5: Waldo and Wenda head to Tahiti to help Wizard Wavybeard find his lost Wave Key. Odlulu sees the Wave Key as her chance to win the surf competition and earn a statue of herself on the beach. The Wanderers and Odlulu have a surf-off, and the winner gets the key.