Surprise
S1, E2: Teddy tries to give his show more structure. He promotes Antoine, Ernst, and Percy to co-hosts of the show and gives them their own tasks. Let’s see what happens. Percy presents the weather on Rollerblades ("so stupid, hey," as he always says). Karoline Herfurth has a sneaky casting audition and there's a surprise in the long-awaited sequel to Antoine's boot camp (David Alaba wants to take part).